Subject: Andmepäring
From: Margarete Jürjo <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 10:20:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas mul oleks palun võimalik saada Tornator Eesti OÜ-le (reg. nr 10013860)
kuuluvate katastriüksuste nimekirja (.xlsx või .csv) 31.07.2024 seisuga
(lihtsalt list, muud infot ei ole vaja). Andmed on vajalikud
auditi-eelseks kontrolliks, kas meil andmebaasis andmed klapivad.

Volitus on mul Kinnistusraamatus digitaalsel kujul olemas – aga
tõenäoliselt andmepäringu mahu tõttu ei õnnestu mul endal päringu
tegemine.

Ette tänades,

Margarete Jürjo

Metsanduse spetsialist

Mobiil +372 5656 1088

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tornator Eesti OÜ

Lõõtsa 5   °  11415 Tallinn   °  Eesti   °   <http://www.tornator.ee/>
www.tornator.ee

Vastutustundliku metsanduse eestvedaja

See e-kiri on konfidentsiaalne. Kui kiri on Teile saadetud kogemata, siis
palun teavitage koheselt saatjat ning kustutage see oma postkastist.